söndag 8 september 2013

Fem Frågor

Jag blev taggad av Petra att svara på fem frågor. Tack snälla Petra! :)

1. Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
Jag läste bokbloggar länge innan jag bestämde mig för att skaffa mig en egen blogg, så får väl säga att alla bokbloggare där ute har inspirerat mig!

2. Hur väljer du ämnen att blogga om?
Ja, eftersom att det här är en bokblogg så är det inte så svårt att bestämma vad jag ska skriva om, haha. Böcker såklart! Och allt som har med böcker att göra.

3. Vad vet de flesta in om dig?
Oj vad svårt! Kanske att när jag var yngre var jag besatt av tv-serier. Jag tittade på ALLT som gick på tv. Detta var innan man började titta på datorn. Nuförtiden tittar jag inte på så jättemycket, tröttnar ganska fort och de enda tv-serierna jag följer slaviskt är Game of Thrones och Teen Wolf.

4. Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Stil? Jag antar att det är bokstil som menas? I så fall, YA, fantasy och kärlek.

5. Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Läsa böcker! Annars tittar jag lite på tv-serier ibland och umgås med nära och kära.

Jag vet inte vilka som har gjort den här eller vilka som är taggade, så jag taggar alla som vill göra den :)

1 kommentar: