lördag 30 november 2013

Månadssammanfattning - November

Lästa böcker: 5
Lästa noveller: 1

Svenska: 2
Engelska: 4

Sparkle – Kaya McLaren
Allegiant – Veronica Roth
The Remains of the Day – Kazuo Ishiguro
Nyckeln – Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren

The Fiery Heart – Richelle Mead

Destroy Me – Tahereh Mafi

Bästa boken: Nyckeln
Sämsta boken: The Remains of the Day

November har inte varit den bästa läsmånaden. Jag har haft väldigt mycket i skolan, och när jag inte varit i skolan eller pluggat så har jag skrivit eftersom jag var med i NaNoWriMo. NaNoWriMo var väldigt roligt och jag nådde 50 000 ord redan den 27:e! Men jag hann i alla fall med att läsa 5 böcker vilket jag inte tycker var så dåligt under omständigheterna. 3 mycket bra böcker, och två som inte riktigt höll måttet (en var en skolbok). I december ska jag ta tag i de böckerna jag köpte i oktober, det är många som jag verkligen ser fram emot att läsa! Hoppas ni hade en bra månad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar