tisdag 31 december 2013

Månadssammanfattning - December

Lästa böcker: 7
Lästa noveller: 1

Svenska: 3
Engelska: 4

World After – Susan Ee
Eleanor & Park – Rainbow Rowell
Rekviem – Lauren Oliver
Det Svarta Hjärtat – Holly Black
Fangirl – Rainbow Rowell
Leva Älska Brinna Dö – Sofie Trinh Johansson
The Stone Carvers – Jane Urquhart


What to By the Shadowhunter Who Has Everything – Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan

Bästa boken: Leva Älska Brinna Dö
Sämsta boken: Ingen, jag tyckte om alla böckerna jag läste den här månaden!

Har tyckt om alla böckerna jag har läst den här månaden. Är lite besviken på slutet av Rekviem, men annars så. Älskade World After, Fangirl och Leva Älska Brinna Dö! The Stone Carvers är en skolboken, men en positiv överraskning, jag gillade den mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Hade trott att jag skulle hinna med en bok till, men efter att jag hade läst ut LÄBD kunde jag inte plocka upp en ny bok på två dagar så det blev som det blev (recension kommer). I januari har jag två tentor i skolan, så får väl se hur mycket jag hinner med att läsa. Ska i alla fall försöka beta av min hög med olästa böcker som jag har samlat på mig. Hoppas ni hade en bra månad och Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar