onsdag 9 april 2014

"Waiting On" Wednesday


"Waiting On" Wednesday började hos Jill på Breaking the Spine och är till för att visa upp böcker man längtar efter. 

The Iron Trial av Cassandra Clare & Holly Black
Magisterium #1
Releasedatum: 9 september 2014


From two bestselling superstars, a dazzling and magical middle-grade collaboration centering on the students of the Magisterium, an academy for those with a propensity toward magic. In this first book, a new student comes to the Magisterium against his will -- is it because he is destined to be a powerful magician, or is the truth more twisted than that? It's a journey that will thrill you, surprise you, and make you wonder about the clear-cut distinction usually made between good and evil.

Tankar:
Jag är ett stort fan av Cassandra Clare och tycker även om de böcker jag har läst av Holly Black så jag ser verkligen fram att läsa någonting som de har skrivit tillsammans.

7 kommentarer:

  1. Hope you enjoy it :-)

    My WOW

    SvaraRadera
  2. Love Cassandra Clare's Mortal Instruments and Infernal Devices, but I'm not sure about this. I'm not a huge MG fan. Hope you enjoy it!

    WOW
    Sandy @ Somewhere Only We Know

    SvaraRadera
  3. Den här vill jag också läsa! Och jag älskar omslaget, det är så fint. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den verkar riktigt bra, och håller med om omslaget, så fint :)

      Radera
  4. Jag tycker riktigt mycket om både Cassandra Clare och Holly Black, så denna ska jag helt klart läsa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker den verkar riktigt bra :)

      Radera