måndag 5 maj 2014

Bibliotekslån

Det har ju inte varit någon book haul på den här bloggen på ett tag, pga att jag inte har köpt några böcker. Men ska snart göra en beställning så det borde komma upp en inom en snar framtid. Dock har jag varit en sväng på biblioteket. Var på mitt lokala bibliotek för ett tag sedan och skulle låna en bok, kom hem med tre. Förra veckan gick jag till vårt huvudbibliotek och skulle låna en bok, kom hem med fyra. Det var länge sedan jag var på biblioteket nu, men jag blir lika glad varje gång jag är där. Nackdelen är att det inte finns så många böcker på engelska och det är synd, då jag nu för tiden inte är helt förtjust i att läsa böcker översatta till svenska.


















Har redan läst Sommaren-trilogin (recensioner kommer) och kan väl inte säga att jag var särskilt imponerad. Blev väldigt glad när jag såg att de hade fått in The Winner's Curse och det ska bli väldigt kul att läsa den, precis som de andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar