lördag 31 maj 2014

Vad jag känner idag...

Alltså jag har haft så himla svårt att börja läsa en ny bok sedan jag läste ut City of Heavenly Fire. Jag känner inte alls för att läsa något nytt och vill fortfarande vara kvar i shadowhunter-världen och sörja att det är slut lite till. Jag vet inte om ni följer Christine (polandbananasBOOKS) på youtube  (gör ni inte det så borde ni göra det för hon är hysteriskt rolig), men hon har gjort en video som precis beskriver mitt humör just för tillfället. Har i alla fall börjat läsa Just One Day av Gayle Forman nu och hoppas innerligt att den tar mig ur det här konstiga humöret som alltid infinner sig efter att jag läst ut en väldigt bra bok.

(Varning för lätta, lätta spoilers för The Infernal Devices om ni inte har läst den serien. Egentligen nämner hon bara namn, men är ni väldigt känsliga så kanske ni ska hoppa över att titta på den.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar