tisdag 10 juni 2014

Book Haul


Var på myrorna härom veckan och fyndade de här tre böckerna. Odjurens stad är en bok som jag läste och älskade när jag gick på högstadiet och har velat läsa om väldigt länge, så blev glad när jag hittade den. The Name of The Wind har jag bara hört bra saker om så det ska bli spännande att läsa den (även om det nog kommer att dröja ett tag). Och blev väldigt glad när jag hittade Sophie Kinsellas senaste på engelska i oläst skick.


My Life Next Door köpte jag hos Lisa som hade bloppis på sin blogg. The One är en efterlängtad avslutning som jag redan läst. Och Infinity köpte jag på SF-bokhandeln i Göteborg när jag och mamma var där i helgen. Har läst ett antal böcker i Sherrilyn Kenyons Dark Hunter-serie, och Nick är en av mina favoritkaraktärer därifrån så det ska bli kul att läsa den här serien.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar