tisdag 1 juli 2014

Månadssammanfattning - Juni

Lästa böcker: 7
Lästa noveller: 1

Svenska: 2
Engelska: 6

Just One Day – Gayle Forman
Just One Night – Gayle Forman
The One – Kiera Cass
Cruel Beauty – Rosamund Hodge
Sätt mig i brand – Tahereh Mafi
Wedding Night – Sophie Kinsella
Inte helt perfekt – Lucy-Anne Holmes

Just One Year – Gayle Forman

Bästa boken: Sätt mig i brand
Sämsta boken: Inte helt perfekt 

Både april och maj var ju väldigt bra läsmånader för mig, men juni har inte varit riktigt lika bra. Jag har ändå hunnit läsa ganska många böcker, men inte lika många som de föregående månaderna. Så fort jag slutade skolan började jag jobba och sedan dess känns det inte som att jag gjort annat än att jobba och sova. Men det är bara den här veckan kvar sen har jag semester och då ska jag läsa alla bloggar jag inte hunnit på sistone. I juli planerar jag att ta tag i min sommarläsning och ska även läsa Sinner av Maggie Siefvater som kommer ut nu i dagarna. Hoppas att ni haft en bra månad :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar