onsdag 16 juli 2014

"Waiting On" Wednesday


"Waiting On" Wednesday började hos Jill på Breaking the Spine och är till för att visa upp böcker man längtar efter.

 Sisters' Fate av Jessica Spotswood
The Cahill Witch Chronicles #3
Releasedatum: 14 augusti 2014

17620113

A fever ravages New London, but with the Brotherhood sending suspected witches straight to the gallows, the Sisters are powerless against the disease. They can’t help without revealing their powers—as Cate learns when a potent display of magic turns her into the most wanted witch in all of New England. To make matters worse, Cate has been erased from the memory of her beloved Finn. While she’s torn between protecting him from further attacks and encouraging him to fall for her all over again, she’s certain she can never forgive Maura’s betrayal. And now that Tess’s visions have taken a deadly turn, the prophecy that one Cahill sister will murder another looms ever closer to its fulfillment.

Tankar:
Har tyckt om de första två delarna och det ska bli spännande att se hur det slutar.

2 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande inte läst den andra boken än. Jag blev så besviken när man bytte omslag, så jag kan inte riktigt komma mig för att köpa den. Tråkigt, för jag gillade ju första boken. :)
    Och jag har taggat dig på min blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det förstår jag, det är så störande när de ändrar omslag, man blir ju tokig! Men andra boken var lika bra som första tyckte jag :)
      Åh, vad kul, tack, det ska jag genast kolla in :)

      Radera