söndag 31 augusti 2014

Månadssammanfattning - Augusti

Lästa böcker: 6
Lästa noveller: -

Svenska: 2
Engelska: 4


Silver Shadows – Richelle Mead
Lament – Maggi Stiefvater
Odjurens stad – Isabel Allende
Isla and the Happily Ever After – Stephanie Perkins
Opposition – Jennifer L. Armentrout
Alice i Zombielandet – Gena Showalter


Bästa boken: Kan inte välja, alla var bra den här månaden
Sämsta boken: Lament var inte dålig, men det var den jag tyckte minst om den här månaden

Alltså den här månaden har varit så konstig. Jag har haft noll läslust och trots att tre av mina mest efterlängtade böcker kom ut den här månaden (Silver Shadows kom i slutet av juli men jag läste den inte fören i augusti), så har läsningen gått trögt. Jag började titta på Once Upon a Time i början av månaden och sen blev jag beroende och kunde inte sluta (såååå bra), vilket gjorde att jag har spenderat många timmar med att titta på det istället för att läsa, men så får det väl vara ibland antar jag. Just nu håller jag på med Never Fade av Alexandra Bracken och min plan för september är att försöka läsa så många av mina olästa böcker som jag kan. Och sen i slutet av månaden är det bokmässan! Det ska bli så kul!! Hoppas att ni har haft en bra månad :)

2 kommentarer:

  1. Åh ska du på bokmässan? Hoppas vi ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag ska dit på lördagen, när ska du dit? :)

      Radera